sâmbătă, 25 decembrie 2010

Dumnezeu a dat din cap şi a iesit rock-ul, a dat din mana şi a iesit rap-ul, a început să danseze şi a iesit house-ul si dance-ul, la sfârsit s-a pişat şi a iesit maneaua !! Anti-Manele !

       Un rocker ajunge dimineata beat mort acasa. Intra in bucatarie si da peste ma-sa:
- Mamaaaa, mi-e raaaaauuuuu.....
- Ce sa-ti fac puiule, sa-ti treaca??
- Pune-o manea, sa borasc pe ea !!

    Manea = (cica) este specie muzicala, aparuta dupa anii 90, in a carei versuri se regasesc subiecte precum banii, prostitutia si dusmanii. A reusit sa prinda la romani ca urmare a trasaturii noastre de natzie de a copia tot ce e mai urat.





6 comentarii:

  1. BAGAMIASH PULA mea de shjmeker in tine de rochist hater ce vrei bai labanule cu ai shjmekeri ce le stie manele si femei?? Ios pizdos si tu un lache far de gibele...io fut si ascult manele tu roack si faci laba

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai daten pula da jeg, ios shjmeker adevarat si baros ...stau sa vorbesc cu un rockist infect

    RăspundețiȘtergere
  3. in fata mea esti fix un scuipa-n pula, mars din romania, nici n-ai ce sa-mi spui, manelist infect

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevaratule invata mai intai sa vorbesti. E plina tara de analfabeti ca tine ce se cred "boss", "baros", "ciocan", etc.

    RăspundețiȘtergere
  5. HellGirl da nu prea.. vezi ca e "luata" porecla. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @xhellgirlx sunt multe cu aceasta porecla ;) ca si cum din greseala numele tau si al meu ar fi andreea, diana, bianca..etc (sper ca ai prins ideea). Si ce-i cu acel " vezi"?? ai cumva 3 ani si vrei sa spui ca nu-ti convine ca printre cele 1000 de fete goth, darck, sau pur si simplu , fane al animeului "HELL GIRL" sunt si eu cu numele acesta?? pff..fii mai matura

    RăspundețiȘtergere